نحوه عودت کالا به چه صورت میباشد؟
در صورتیکه مشتریان محترم به هر دلیلی از خرید خود منصرف شوند، تا هفت روز فرصت دارند کالای خریداری شده را عودت نمایند. این در صورتی است که کالای خریداری شده از بسته بندی اولیه خارج نشده و همچنین بسته بندی سالم و بدون پارگی و مورد تایید کارشناسان باشد، پس از عودت کالا و تایید سلامت آن ظرف ۷۲ ساعت کاری وجه پرداختی به حساب شما بازگردانده خواهد شد. در چنین مواردی هزینه ارسال و عودت کالا بر عهده مشتری میباشد.
آیا امکان مشاوره قبل از خرید وجود دارد؟
بله، برای این منظور لطفا با شماره تلفنهای ۳ – ۱۷۵۲ ۳۲۳۲ ۰۱۷ داخلی ۱ واحد فروش تماس حاصل فرمایید و یا سوالات خود را به ایمیل info@nvteb.ir ارسال کنید.
از چه روشهایی میتوانم وجه سفارش را پرداخت کنم؟
در حال حاضر هزینه تمامی سفارشات میبایست بصورت آنلاین در هنگام ثبت سفارش و از طریق تمامی کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت شود و امکان پرداخت در محل و در زمان تحویل کالا وجود ندارد.
آیا امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود دارد؟
بله، برای این منظور لطفا با شماره تلفنهای ۳-۱۷۵۲ ۳۲۳۲ ۰۱۷ داخلی ۱ واحد فروش تماس حاصل فرمایید.
چگونه میتوانم از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟
شما میتوانید از طریق صفحه پیگیری سفارش آخرین وضعیت سفارش خود را مشاهده نمایید.
آیا امکان خرید به صورت حضوری وجود دارد؟
بله، برای این منظور میتوانید به فروشگاه نمونه واثق به آدرس گرگان، خیابان ۵ آذر، روبه روی آذر هجدهم مراجعه فرمایید.
چگونه میتوانم سفارشم را تغییر دهم، و یا لغو کنم؟
امکان تغییر و یا لغو سفارش فقط تا پیش از تایید نهایی و قبل از کلیک روی آیکون «اتمام خرید» وجود دارد و پس از آن، هرگونه تغییر و یا لغو سفارش از طریق تماس با ما امکانپذیر است.
نحوه ارسال سفارشات به چه صورت است؟
تمامی سفارشات با پست پیشتاز ارسال میشوند.لازم به ذکر است که در روزهای تعطیل ارسال صورت نمیگیرد.